24 Nisan 2016 Pazar

Seramik Boyama

Merhabalar :) Bu aralar seramik bardak boyamaya merak sardım ve gidip 2 tane seramik kalemi aldım. Renkler tabii ki siyah ve pembe. İstediğim gibi bir bardak bulamadığım için evdeki bir bardağı kendime kurban seçtim ve nasıl oluyomuş ya bu diye bi deniyim dedim. Güzel yanı yanlış yaptığınızda silebilmeniz. Islak mendil kullanabilirsiniz bunun için. Ben önce şu heryerde gördüğümüz gözlüklü kediyi yapıyim dedim. Kurşun kalemle çizdim sonra üzerinden siyahla boyamaya başlayınca fark ettim ki tonlama yapamiycam. Çünkü az bastıriyim gri olsun gibi bişey yok. Siyah dümdüz siyah. Bi döktürürüm diyodum yapamadım. 
Bu yüzden bunu tamamen sildim.


Sonra gözüme facebook kapak fotoğrafım takıldı. Elimde de tam siyah ve pembe olunca yaklaşık 50 saniyede falan şu bardak ortaya çıktı. Hiç özenmedim gelişi güzel yaptım deneme olduğu için ama birkaç renk daha alıp daha güzel şeyler yapmayı düşünüyorum. Hem kolay hem zevkli. Artık bi hobim daha oldu ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder