26 Nisan 2016 Salı

Sağlık ve Güzellik #Dudakkremleri

Merhabalar:)
Bugün kadınların çantasından özellikle kış aylarında ayırmaması gereken dudak kremlerinden bahsedicem. Çünkü ben yaz kış demeden her gün kullanıyorum ve kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Güzellik kadar sağlık da önemli o yüzden ruj sürmeden önce de kullanabilirsiniz.
Ben bu zamana kadar çoğu markayı denedim. Elimde olanlar şuan bunlar ;




En sağdaki Maybelline Pink Punch, bunu rengine aldanıp almıştım ama hiç memnun kalmadım. Dudağınıza pastel boya sürüyormuş gibi hem hissi hem görüntü bakımından öyle duruyor. Belki diğer renkleri beyaz olanı vs. güzeldir ama ben bu rengini kesinlikle önermiyorum. Onun solundaki Avon Color Trend Çilekli bunu çok seviyorum. Çünkü çok güzel bir kokusu ve tadı var ama biraz şekerli bir kıvamı var yapışkanlık hissi veriyor. Ve zaten o kadar tatlı ki dudağınızda tutamıyorsunuz bi şekilde diliniz kayıyo ve yok oluyo .. Renk vermiyor ama parlaklık veriyor bu bakımdan kullanılabilir. Onun solunda Oriflame'in bir dudak kremi var rengi çok güzel pudra renginde ama işlev olarak beğenmiyorum. Kimyasal bir kokusu ve çok yapay bir hissi var. Sevmiyorum o yüzden.
Assolistler en son çıkar hesabı gelelim en sevdiğime. Sebamed'in dudak kremi. Ya sen ne güzel bi'şeysin! Bunu kışın almıştım dudaklarım çok çatladığı için. O kadar güzel onarıyor, nemlendiriyor ki. Dudak kremi istiyorsanız kesinlikle bunu tavsiye ediyorum. Renk vermiyor. İçinde jojoba yağı ve e vitamini var vee 30 spf yani -sun protection factor- uv güneş ışınlarından da koruyor. Koku olarak öyle çok güzel bir kokusu var diyemiycem klasik nivealarınki gibi dudak kremi kokusu ama özellikleri çok güzel. O nivealardan da kullanmıştım ama hiç sevemedim itici geliyor bana ki bununla kıyaslanamaz bile. Ben bundan birtane bitirdim. Şimdi yeniden aldım. Bitane evde cebimde bitane çantamda gezdiriyorum. En alttaki ise Blistex o daha ciddi kremsi bir koruyucu. Ferahlatıyor ve eğer ciddi çatlaklar oluşuyorsa nem kaybından dolayı çok güzel bir şekilde onarıyor. Onu da çok seviyorum ama onu bir daha bulamadım. Her halükarda bu ikisi favorim ve kesinlikle öneriyorum, diğerlerine boşuna para veriyormuşuz... Umarım faydalı oluyordur yazılarım, yine kullandığım sağlık ve makyaj ürünlerinden alın veya almayın diye tavsiye ediceğim yazılarım gelicek. Takipte kalın ^^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder