22 Nisan 2016 Cuma

İğne İplik Kullanmadan Yastık Yapımı

Merhabalar :) Bugün biraz istifçi olmayı öğreticem size. Aslında hiç öyle bi insan değilim ama bazen bazı şeyleri yeni amaçla kullanmak yeni şeyler yapmak, üretmek çok hoşuma gidiyor. Az önce de bunu yaptım ve sizle paylaşmak istiyorum. İhtiyacınız olan şeyler eski veya kullanmadığınız bir tşört, makas ve elyaf...  İlk önce yastık yapmak istediğimiz kıyafeti seçiyoruz. Ben bunu seçtim çok beğenerek almıştım ama sonra sevmemeye başladım giymedim o yüzden değerlensin istedim.



Daha sonra yastığın hangi şekilde olmasını istiyosanız, kare, yuvarlak,kalp,yıldız vs. o şekilde kumaşı kesiyoruz. 


Sonra iki parçayı üst üste koyup uçlarından kırpıyoruz ama kısacık kesmeyin biraz uzun olması lazım ki sonradan iki uçları birbirine çift düğüm atmamız gerekicek ^^



Bu şekilde kırptıktan sonra en alt kısmından karşılıklı düğüm atmaya başlıyoruz. Yarı hizaya kadar geldiğinde ise içini elyafla doldurup, geri kalan üst kısımlara da düğüm atıyoruz veee bitti yastığımız hazır. Bu küçük olduğu için ben bunu kedim köpük için kullanıcam, siz de bu şekilde kullanılmayan tşörtleri değerlendirebilir kırlent,yastık yapabilirsiniz... ^^ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder