14 Nisan 2016 Perşembe

FİMO ile Takı Yapımı

Merahaba arkadaşlar :)

Buraya gülücük koyarken gerçekte de gülümsediğimi fark ettim şuan. Neyse bugün polimer kil ile takı yapımını anlatıcam. Eğer istediğiniz gibi kolye, bileklik bulamıyorsanız veya kendinize özel bi'şey olsun istiyorsanız siz de denemelisiniz. Bence çok zevkli uğraşması. Çok tatlı renkler var ve istediğiniz şekli alıyor. Ben fimo markasını kullandım daha soft renkleri var diye. Kare şeklinde ayrı renkleri satılıyor yaklaşık adet fiyatı 12-15 tl arasında. Tek, büyük parça beyaz renk de alıp sonradan üzerini de boyayabilirsiniz ben ikisini de denedim. Renkli hamur kullanmak daha kolay geldi.
Hamuru edindikten sonra bir parça alıp elinizde yoğurarak yumuşatın, sonra istediğiniz şekli verin birbirine tutması gereken parçalar varsa tutkalla yapıştırabilirsiniz. Şekilleri verdikten sonra bu herhangi bir şey olabilir. Ben League of  Legends'tan poro figürlü kolye ve küpe yaptım. Ayrıca çikolata ve kurabiye şeklinde bileklik yaptım.








Bu şekilde istediğiniz şekli verdikten sonra, tepsiye dizip fırına atıyorsunuz, yaklaşık 10 dakika kadar pişiyor. Tellere bir şey olmuyor merak etmeyin ^^ Fırından çıkınca soğuduktan sonra takı yapma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Arkada beyaz olan yapay krem şanti o şekilde kalıyor o da pişiyor bozulmuyor...








Ve kullanım hali :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder