27 Nisan 2016 Çarşamba

Makyaj Bazları

Makyaj yaparken kullanılacak malzemeler arasında en önemlilerin başında belkide baz gelir. Çünkü bazlar makyajın sabitlenmesini ve dağılmamasını sağlar. Bu yüzden baz seçimimizde diğer malzemeler kadar önemli. Ben sivilce problemi yaşadığım zamanlarda kullanmak için özellikle anti blemish yağsız sivilce yapmayan smashbox'un bazını kullanmıştım. Yağı dengeliyor, sivilce oluşumunu engelliyor yazıyor diye almıştım ama onun üzerine kapatıcı sürüldüğünde çok kötü bir görünüm oluştuğunu farkettim. Çünkü makyajı çok belli ediyordu, yüz yemiyor ve çok yapay, yüzeyde kalıyordu. Bu da toprak gibi bi görünüm veriyor. O yüzden pek sevememiştim. Aslında kremsi ve rahatlatıcı bir yapısı var o yüzden bazen nemlendirmek için de sürebiliyorum ben. Ama fiyatı pahalı ve bunu hak ettiğini düşünmüyorum.




Bunun haricinde avonun da bazlarını kullandım. Ama çok parlak ve yoğun kıvamı yüzünden sevemedim ve kullanışlı bulmuyorum. Yedirilmiyo ve özleşmiyo o yüzden pek faydalı değil fikrimce.




Bundan sonra Oriflame'in veryme bazını kullandım ve çok sevdim. Kesinlikle kremsi kıvamı tam yerinde, kokusu da güzel, makyajı da çok güzel sabitliyor. Fiyatı da pahalı değil.



Ama şuan kullandığımı yeni keşfettim. Flormar markasına ait. Şimdiye kadar kullandıklarımın en iyisi. Yapısı çok hafif yoğun bir kıvamı yok ve hem ferahlatıp nemlendiriyor hemde vücut tarafından emilebiliyor. Zaten ince sürüyorsunuz kapatıcı ve fondoteni rahatlıkla üzerine uygulayabilirsiniz. Homojen bir görüntü sağlıyor. Ben severek kullanıyorum tavsiye ederim ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder