16 Nisan 2016 Cumartesi

M.A.C Retro Matte Liquid Lipcolour

Herkese merhaba,
Bazen size kullanıp deneyimlediğim,sevip sevmediğim makyaj malzemesi ürünlerini tanıtıcam. Ki almadan önce bir fikriniz olsun, paranız boşa gitmesin. Bugün de o günlerden biri, size rengini çok sevdiğim Mac'in Matte Liquid'inden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle lipstick değil lipgloss tarzında kullanılıyor. Birbirinden güzel renkleri var kırmızı ,pembe,kahverengi tonları hatta mor ama ben tabii ki nude-şeftali arası olan Rich&Restless'i tercih ettim. Aslında pembe ton rujları daha çok seviyorum ama beyaz tenli olduğum için hiç yakışmıyor. :( O yüzden daha doğal tonlar veya toz pembe-soft renkler değil koyu ton kullanmam gerekiyor. Kullanımına gelicek olursak, son derece kolay ama dikkat etmeniz gerek çünkü dudağınızda kuruyor ve yemek yeseniz dahi kalıyor. Kalıcı bir ruj ama dudaklarınızı yalayan biriyseniz tavsiye etmem çünkü o zaman parça parça kalıntı olarak kalıyor ve gerçekten kötü bir görünüm ortaya çıkıyor. Sürerken bazen rujlarda yapıldığı gibi üst dudağa sürüp alt dudağa yedirmeye çalışmayın. İkisine de ayrı ayrı sürmeniz gerekiyor. Çünkü mat,sıvı ve kuruyor güzelce boşluk bırakmadan sürün :) boyama yapar gibi düşünün. Kokusu var ama herhangi bir meyve ya da çiçek vs. gibi değil. Ben tadı ve kokusu güzel olan dudak kremi veya rujları çok severim evde dahi durup durup sürerim. Bununla ilgili de bir deneme-önerme yazısı gelicek ^^




Uygulanmış hali;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder