13 Temmuz 2016 Çarşamba

Yoko Bitkisel Sabun

Selamlar :)

Bugün de size yine Yoko'nun bir sabununu tanıtmak istiyorum. Aslında ben Acne Melasma adlı çay ağacı özlü sabunu kullanıyordum ve çok memnundum fakat sabunum kayıplara karıştı. Bende hiç vakit kaybetmeden yeni ve farklı bir ürün sipariş ettim.


Bu sabunun faydalarının daha çok olduğunu fark ettim. Öncelikle her ikisi de derinlemesine gözenekleri temizlediğini hemen hissettmek mümkün zaten. Kağıt üzerinde vaat edilen getirileri ise;

Bakteri öldürücü ve gözenek sıkılaştırıcı, E ve C vitaminleri barındırması, iltihap azaltıcı özelliğinin olması, aydınlatma, parlaklık ve anti-aging. Yani yok yok kendi çapında cildi genç tutan bi zaman makinesi. Ben yoko ürünlerini çok seviyorum. %100 doğal ve bitkisel olmasının yanı sıra fiyatları diğer doğal ürünlere kıyasla çok da pahalı değil. Olsa bile değeceğini düşünüyorum. 
Kullanımına gelicek olursam, yüzünüzde köpürttükten sonra hemen yıkamayın. Masaj yaparak uygulayın ve o köpükcükler kuruyana kadar bekledikten sonra durulayın. Ben denemenizi öneririm. Deneyerek bir şey kaybetmezsiniz ama denedikten sonra faydasını görürseniz çok şey kazanmış olacaksınız ... 
Not: (Bi'şey biliyorum da söylüyorum.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder