30 Nisan 2016 Cumartesi

Perla Yüz Temizleme Bezi

Selamlar :)
Bugün size çok çok güzel, severek kullandığım bir ürünü tanıtmak, tanıştırmak istiyorum. Bu perla yüz temizleme bezi. ^^  Birkaç ay önce tanıştım bu markayla. Fotoğrafta da gözüktüğü gibi yumuşak bir dokusu var. Islatarak kullanıyorsunuz. Cildinizdeki kiri ve yağı çok güzel temizliyor. Ayrıca makyajı da temizliyor ayrı ayrı yüz ve göz temizleme sütlerine ihtiyacınız kalmıyor. Fondotenden, rimele kadar her şeyi temizliyor ve en güzel yanı kullandıktan sonra cildinizde yumuşaklık hissi bırakıyor. Cildinizin derinlemesine temizlendiğini hissediyorsunuz bence en önemlisi de bu. Kullanımı da kolay ve rahat, suyla ıslatıp sıkıyorsunuz sonra yüzünüzü siliyorsunuz. İşiniz bitince de beyaz katı sabunla bezi yıkamanız gerekiyor. İnternette online olarak satılıyor mu bilmiyorum ama sipariş vermek isteyenler olursa bana söyleyebilirler. Ben ilkini kullandıktan sonra o kadar memnun kaldım ki 3 tane daha aldım n'nolur nolmaz diye :)  Hem kullanımı kolay, hem kimyasal temizleyicilerdense bunu kullanmak daha sağlıklı. Herkese tavsiye ederim. Ürünü bu siteden inceleyebilirsiniz. www.ptr.com.tr/product/detail/5120-perla-yuz-temizleme-bezi  
Zaten beğenilmediği takdirde iade de söz konusu ama beğenip benim gibi stoklayacağınıza eminim ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder