15 Nisan 2016 Cuma

Flormar Smooth'n Blush Jel Allık

Makyaj yapanlar doğal bir görünüm vermek, elmacık kemiklerini belirginleştirmek adına allıklar kullanır. Ben bu zamana kadar toz allık kullanıyordum ama artık kremsi ve jel allıklar var. Ben bugün bununla tanıştım.  Gül kurusu çok tatlı bir renk, Rose Bouquet SB02 olarak geçiyor. Ayrıca vişne,şeftali ve mercan tonu olmak üzere 4 tonu var. Kullanımı toz allıklara göre daha kolay. Çünkü toz allıklar için fırçaya ihtiyacınız varken jel olanları parmağınızla da kolayca uygulayabilirsiniz. Ve toz allık bildiğimiz gibi fondotenin üzerine uygulanıyor bu yüzden genelde kalıp gibi kalıyor çok belirgin, yapay bir görüntü oluşuyor. Jel allık, özellikle bu rengi tatlı bir kırmızılık gibi duruyor. Daha doğal bir görünümü var. Kremsi ve soft yapısı hoş bir his bırakıyor. Ben şeftali tonunu da alıcam. Allık almayı düşünen ama ne alacağına karar veremeyenlere tavsiye ederim ^^








Diğer renk tonları ;



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder