18 Mayıs 2016 Çarşamba

YOKO Bitkisel Ürünler

İyi akşamlaarr :) Çok özledim yazmayı, finaller yüzünden yoğundum neyseki yarın 19 mayıs sayesinde tatil. Bende nefes alırken sizinle konuşmak istedim. ^^
Size çok güzel bir markayı ve kullandığım ürünlerini anlatıcam. Öncelikle ben bu markayla instagramda karşılaştım. İnstagram ortamını bilenler bilir, herkes birşeyler pazarlama ve bunu sahte reklamlar üzerinden, sanki kendileri kullanıcıymış gibi göstererek ürünlere güzel yorumlar yaparak işi yürütüyorlar. Bende bu yokomucizesi sayfasını takibe aldım tek tek resimlere bakıyorum, öncesi sonrası, çok güzel muhteşem yorumlar falan ama insan güvenemiyor ki photoshop belası da olunca. Neyse ben birkaç ay inceledikten sonra dedim aman nolursa olsun deniycem. Ve sivilce seti diye bir setleri var ondan sipariş verdim. İçinde güneş kremi, sabunu, ve 3 tane de krem vardı. Ben onları tek tek açıp koklamaya başlayınca, allahım dedim bunlar ne güzel keşke biraz daha alsaymışım. Çünkü o sabun hala duruyor kullanmaya devam ediyorum hem o kadar güzel kokuyor, hemde çok güzel yumuşak bir his bırakıyor. O yuvarlak pembe yüz kremleri ise bana misk kokusunu andırdı. Aşırı güzel kokuyodu bir sivilce kremine göre. Çünkü kimyasal ve bitkisel çok şey kullandım ama geneli kötü kokuyodu ben sırf güzel kokiyim diye bile sürüyodum. Evde beyaz suratla geziyodum :D Bunlar çok iyi geldi bana kesinlikle sivilce veya leke sorunu olanlara öneriyorum.
Neyse ben asıl konuya dönmek istiyorum kii o da geçenlerde yine bu sayfada denk geldim pembiş pembiş bişeyler. Meğersem güneş koruyuculu fondoten ve pudra yapmışlar. Kızlar paylaşıp övüp duruyorlar. Bende daha önceden de deneyip sevdiğim için hemen sipariş verdim. Ama anneler gününe özel kampanyayı kaçırdım ona üzüldüm :(  Sonuç olarak siparişim 2 günde elime ulaştı bu konuda oldukça titizler zaten. Ve SPF 30 BB Tofu Cream olarak geçen BB krem olarak da fondoten olarak da kullanılabilen ve SPF 50 Pudrayı aldım.




Ve bugün deneme fırsatım oldu. Daha önce tanıttığım flormar bazın üzerine bb ve pudrayı uyguladım. Öncelikle kokuları ve yapıları bakımından kolaylıkla anlayabiliyorsunuz bitkisel olduklarını. Daha önce de değişik markaların bb kremlerini almıştım ama hem açık renkleri bile koyuydu hemde hiçbi kapatıcı özellikleri yoktu hiç sevmemiştim hepsini anneme sattım tabi. Ama burda denemeden almama rağmen o kadar uyumlu geldi ki. Zaten cilt tonunu eşitleme özelliği var. Hem fondoten kadar ağır ve yoğun bir kıvamı yok hem bitkisel olduğu için daha sağlıklı üstelik güneş koruyuculu. Yani makyaj yaparken aslında cildinizi bi bakıma korumuş ve onarmış oluyosunuz bu ürünlerle. Pudranın yapısını ise daha çok beğendim çünkü benim şimdiye kadar kullandığım ve gördüğüm kadarıyla pudra fırçayla alınır fazlası atılır ve yüze uygulanır. Bu işlem yapılırken pudranın yüzeyinde toz ve topakcıklar oluşur.  Hatta bazen halının üzerine toz toz düştüklerini görürsünüz. Ayrıca bazen özellikle ayva tüyünüz fazla ise pudra yüzünüzde homojen bir görüntü bırakmaz ve sanki yüzünüze toprak sürmüşsünüz gibi bir görüntü olur. Ben sabah bu pudrayı kullandığımda öyle toz kıvamına hiç gelmedi. Sanki sıvıymış da çaktırmıyomuş gibi duruyor. Uygulandığında ise tamamen yüzünüzle uyuşuyor, sanki yüzünüzde yok gibi. Ben bu kadar anlattım ama yine de anlatılmaz yaşanır diyorum ve kesinlikle denemelisiniz diyorum. Sayfalarında saç,vücut, selülit güzellik üzerine birçok şey bulabiliceğiniz, güvenebiliceğiniz, bitkisel ürünler var. Daha önce de bitkisel ürünler kullanmıştım ama etkisi yoktu. Aradığınız kesinlikle burada kızlar !
             
      İnstagram adresleri: yokociltbakimurunleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder